شرایط بازگشت کالا
1403/09/11
استفاده از 7 روز مهلت بازگشت کالا
شرایط بازگشت کالا
در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت رایگان کالا به مدت 7 روز پس از دریافت کالا امکان پذیر است. رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از شرایط بازگشت 7 روزه الزامی است:
استفـــاده نکــردن از دســتــگـــاه
بــاز نشــدن پلمــپ دســــتـــگـــاه
مخدوش نشدن بسته بندی دستگاه
مخـــدوش نـشــــدن بارکـــــد دستــگـــــاه
مغایرت در ارسال کالای خریداری شده
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا مغایرت را به اطلاع واحد بازگشت ابزارمارت رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزارمارت نخواهد بود.
کالای دارای آسیب فیزیکی
در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی دستگاه و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد بازگشت ابزارمارت رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزارمارت نخواهد بود.
.
کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت
در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی (در صورت عدم استفاده کاری) در دستگاه و یا وجود مغایرت محصول خریداری شده با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت حداکثر تا زمان دو روز کاری پس از دریافت کالا، مغایرت را به اطلاع واحد بازگشت ابزارمارت رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (دو روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزارمارت نخواهد بود.
ما برای رسیدن به توجه شما تلاش زیادی کردهایم، امیدواریم بتوانیم آن را حفظ کنیم!
ابزارمارت متشکل از یک تیم جوان و پویاست که در هر لحظه برای ارائه بهترین خدمات تلاش میکنند و بر این اعتقاد هستند که کمک به مشتری برای انتخاب بهترین گزینه بر فروش محصول مقدم است.
با پردیس مارکت از طریق صفحه تماس باما در ارتباط باشید و ما را از نظرات خود آگاه سازید.
نحوه استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش در خرید های اینترنتی
1403/09/11
گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از بزرگترین دغدغههایی که افراد در زمان خرید وسایل الکترونیکی با آن مواجه هستند، گارانتی یا ضمانتنامه است. شاید شما هم جمله معروف «گارانتی در ایران به درد نمیخورد!» را شنیده باشید؛ اما مسئله اینجاست که وقتی قراراست مبلغ بالایی برای خرید یک وسیله الکترونیکی پرداخت کنیم که شاید به میلیونها تومان برسد، قطعاً انتظار داریم برای تعمیر خرابیهای آینده دستگاه اطمینان خاطری داشته باشیم. در چنین شرایطی است که موضوع گارانتی وسایل
الکترونیکی اهمیت پیدا میکند.
تمامی اجناس فروشگاه پردیس مارکت از گارانتی (تعویض و تعمیر) و خدمات پس از فروش برخوردار میباشند.
eckala.ir
گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از بزرگترین دغدغههایی که افراد در زمان خرید وسایل الکترونیکی با آن مواجه هستند، گارانتی یا ضمانتنامه است. شاید شما هم جمله معروف «گارانتی در ایران به درد نمیخورد!» را شنیده باشید؛ اما مسئله اینجاست که وقتی قراراست مبلغ بالایی برای خرید یک وسیله الکترونیکی پرداخت کنیم که شاید به میلیونها تومان برسد، قطعاً انتظار داریم برای تعمیر خرابیهای آینده دستگاه اطمینان خاطری داشته باشیم. در چنین شرایطی است که موضوع گارانتی وسایل الکترونیکی اهمیت پیدا میکند.
موضوع این است که ما برای خرید وسیله مورد نظرمان اقدام میکنیم؛ اما در بیشتر مواقع نمیدانیم یک ضمانتنامه چه مواردی را باید پوشش دهد. پوششهای گارانتی نشان میدهد که ما در آینده از چه خدماتی میتوانیم استفاده کنیم؛ پس باید
خدماتی که تحت پوشش گارانتی وسیله مورد نظرمان قرار میگیرند را به خوبی بررسی کنیم تا بتوانیم بعداً بهصورت قانونی از خدمات استفاده کنیم.
خبر خوش برای مشتریان که از طریق سایت فروشگاه اقدام به خرید اینترنتی میکنند :
فروشگاه پردیس مارکت برای اطمینان و رضایت بیشتر مشتریان و برای سهولت در گارانتی و خدمات پس از فروش روش زیر را برای مشتریان آماده کرده است :
فقط کافی است هنگام خرید شماره فاکتور خود را ذخیره یا از فاکتور خود پرینت بگیرید تا در هنگام نیاز به استفاده از گارانتی با ارایه آن بدون هزینه از خدمات گارانتی بهره مند شوید.
.
خدمات پیش از فروش و گارانتی فروشگاه پردیس هر روز هفته از ساعت 11 الی 18 آماده ارایه خدمات به مشتریان عزیز میباشد .