گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از بزرگترین دغدغههایی که افراد در زمان خرید وسایل الکترونیکی با آن مواجه هستند، گارانتی یا ضمانتنامه است. شاید شما هم جمله معروف «گارانتی در ایران به درد نمیخورد!» را شنیده باشید؛ اما مسئله اینجاست که وقتی قراراست مبلغ بالایی برای خرید یک وسیله الکترونیکی پرداخت کنیم که شاید به میلیونها تومان برسد، قطعاً انتظار داریم برای تعمیر خرابیهای آینده دستگاه اطمینان خاطری داشته باشیم. در چنین شرایطی است که موضوع گارانتی وسایل
الکترونیکی اهمیت پیدا میکند.
تمامی اجناس فروشگاه پردیس مارکت از گارانتی (تعویض و تعمیر) و خدمات پس از فروش برخوردار میباشند.
eckala.ir
گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از بزرگترین دغدغههایی که افراد در زمان خرید وسایل الکترونیکی با آن مواجه هستند، گارانتی یا ضمانتنامه است. شاید شما هم جمله معروف «گارانتی در ایران به درد نمیخورد!» را شنیده باشید؛ اما مسئله اینجاست که وقتی قراراست مبلغ بالایی برای خرید یک وسیله الکترونیکی پرداخت کنیم که شاید به میلیونها تومان برسد، قطعاً انتظار داریم برای تعمیر خرابیهای آینده دستگاه اطمینان خاطری داشته باشیم. در چنین شرایطی است که موضوع گارانتی وسایل الکترونیکی اهمیت پیدا میکند.
موضوع این است که ما برای خرید وسیله مورد نظرمان اقدام میکنیم؛ اما در بیشتر مواقع نمیدانیم یک ضمانتنامه چه مواردی را باید پوشش دهد. پوششهای گارانتی نشان میدهد که ما در آینده از چه خدماتی میتوانیم استفاده کنیم؛ پس باید
خدماتی که تحت پوشش گارانتی وسیله مورد نظرمان قرار میگیرند را به خوبی بررسی کنیم تا بتوانیم بعداً بهصورت قانونی از خدمات استفاده کنیم.
خبر خوش برای مشتریان که از طریق سایت فروشگاه اقدام به خرید اینترنتی میکنند :
فروشگاه پردیس مارکت برای اطمینان و رضایت بیشتر مشتریان و برای سهولت در گارانتی و خدمات پس از فروش روش زیر را برای مشتریان آماده کرده است :
فقط کافی است هنگام خرید شماره فاکتور خود را ذخیره یا از فاکتور خود پرینت بگیرید تا در هنگام نیاز به استفاده از گارانتی با ارایه آن بدون هزینه از خدمات گارانتی بهره مند شوید.
.
خدمات پیش از فروش و گارانتی فروشگاه پردیس هر روز هفته از ساعت 11 الی 18 آماده ارایه خدمات به مشتریان عزیز میباشد .